- 11.17



Tjaaa. Ska strax dra med Johanna nu. Gårdagen spenderade jag i sängen med Diana, Aldin och Dennis i tele. Aldin var bara dum... Och haha, Dennis ringer jag när han precis håller på att somna. Han bara nej Karro jag orkar inte, men han pratade med mig ändå! Göll som han är. Sen la jag på när han blivit pigg, haha stackars. Dom har iallafall match mot Tumba idag, så kom igen nu Grödinge! Skulle dragigt och kollat om det inte var ända borta i Alby.. Men det är bara träningsmatch, nästa match blir i sommar någon gång och då drar jag och kollar. :) Lovat Hampus och Dennis en puss för varje mål också, hahah så vi får väl se hur det går. Nej men nu ska jag fixa med mina pengar och det så jag har allt. Puuss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0