- 12.01



Hejni. Bloggade aldrig igår. Var i skolan hela dagen. Hände ingenting speciellt. Förutom att jag råkade ha av TVÅ nålar på syslöjden med symaskinen, skickligt.. På eftermiddagen satt alla i hela högstadiet och kollade på filmen Tusen gånger starkare. Jag hamnade mitt i killarnas klunga, bredvid Gurra och Olle. Roooooligt, de satt och irretera mig hela filmen. Satt över mig så jag inte såg, kittlade mig och jag vet inte vad. Fick daaaamp! Hade Diana bakom som satt och vibrera på min stol också. Och ändå är det jag som får allt skäll från läraren, jag hatar henne. Helt seriöst. Efter det satt vi och diskuterade filmen lite, sen slutade vi. Johanna gick runt i skolan och skulle få tag i någon bara sen drog vi till Vårsta. Vi skulle egentligen solat men varken pappa eller syster var hemma och vi orkade inte vänta så vi drog hem till mig. Satt och mös i soffan och gjorde ingenting. Blev helt förvirrad av en person som messade mig med men så äre. Sen åkte Johanna hem och jag låg och pratade i tele hela kvällen med Diana och Aldin. Det var väl det. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0