- 16.09



Eeeeeuw på min fot. Fyfan vad äckligt der ser ut..
Haha, och vet fan inte vad jag har för min. Ser ut som typ "Vafan håller du på med?" HAHAHH! Idag har jag varit hemma. Har urinvägsinfektion. Bajs. Till på köpet har min mamma klämt mitt lillfinger med, buuhu. Stackars mig, känneer verkligen att det här INTE är min dag. SKa strax ut i solan, fan vilket underbart väder det är! Lite molnigt nu bara såg jag.. Men äsch, skitsamma. Imorgon har jag Utvecklingssamtal. Hade klarat allting och så, så det kommer nog gå skitbra. Förvånar mig inte om vi bara kommer sitta och snacka om Engelskan eftersom vi haft 42184904 tusen vikarier känns det som? Nej nu överdrev jag. Men 5 har vi säkert haft på 1½ år.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0