- 16.21




Upp och ner. är allting ändå just nu! Bajs. Iallafall, varit i skolan hela dagen. Det rullade på som vanligt. Aldin plutten kom dit med kryckor idag, göllis. Annars hände ingenting speciellt. Vi började ha sexualkunskap idag. Nu kan man äntligen slappna av med NO:n. Nu blir det ju lite enklare. Haha! Tog säkert 5min för mig vid skåpet eftersom Gurra inte lät mig gå så ja, roligt. Drog till mamma sen som var på parkeringen. När vi precis är hemma får mamma ett sms om att mitt paket med kläderna har kommit till Vårsta. Man bara vafaaaaaan! Åh.  Kunde haft mina jeans imorgon då men nejnej, nu måste jag hitta något annat. Jobbigt, riktigt. Hatar att välja kläder. Tycker aldrig någonting blir bra. Men puuuuuuuuuss på er, orkar inte skriva mer.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0