- 19.28



Hejhej. Har varit i skolan hela dagen idag. Gjorde absolut ingenting på syslöjden, sen när jag väl fick upp symaskinen och allt så skulle vi sluta. Hehe! Hade idrott sen, utomhus. Jävligt skönt att börja med det igen. Vi spelade tennis typ bara. Alla skulle på rockkonserten, fick sms från alla möjliga skolor och vi tjatade och bönade och bad om att få gå.. Men inte. Hatar våra mentorer asså. Hade två verkligen keffa lektioner på eftermiddagen. Till på köpet så hann inte jag skriva rent min engelska utan min lärare fick ta kladdpappret som Gurra och jag klottrat sönder på.. Efter plugget drog jag och Johanna och shoppade lite nytt med hennes mamma. Mys!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0