- 20.03


Seffi, jag och Diana. Kääääääärlek!

Idag har det verkligen vart en bra dag. Allting börjat rulla på som förr nu igen. Jag ääääääääääälskar våren. Allt blir rätt då igen. Verkligen allt. Imorse stod jag i hundra år framför spegeln. Hade INGENTING att ha på mig. Allt blev fel. Tillslut blev det svarta jeans och en söt rosa tubtopp. Sen var jag osminkad med, hihi. Men fixade de direkt på morgonen. Såg helt död ut. Sen hade jag och Johanna våran spanska redovisning. Gick väl okej, skönt att ha de avklarat. Sen matte och jag gjorde verkligen ingenting. Eller jo läste lite i boken men inte mer. Jag klarar inte av matte två timmar i sträck, det gååååååååååår inte! Efter det hade vi lunch. Vi satt med killarna och pratade lite med dom. Sen drog vi ut. Det var sånt jävla fint väder! Alla hämtade sina böcker för att plugga typ. Men blev det mycket plugg? Nej. Johanna var den enda som var duktig och Seffi. Förlåt Diana, HAHAH! Vet att du läser det här. Men du och jag plugga? Njaaaa. Funkar inte så bra. ;) Vet att du kommer läsa det här så, haha. Jag och Diana låg och solade iallafall, gjorde världens roligaste film på Diana men hon raderade den..

Efter det hade vi NO. Prov på hela Biologin, men jag hade redan klarat alla G-mål. Så körde direkt på VG. Tror fan det gick rätt bra. På lilla rasten där imellan körde jag, Diana och Seffi king med killarna. Jag var fan gryyyyyym! Eller som Diana säger. "Karro är så klantig så hon åker inte ut." HAHAHAHAH, jag är grym med bollarna bara. Så äre! Efter skolan satt jag och Johanna kvar. Var en stund med Aldin sen drog vi hem till henne. Hade det mys med film och så. Skulle sovit där om hon inte skulle åkt iväg ikväll. Ska pussa på Tindris nu, puss. 


Kommentera baby!
Namn: Nathalie

härlig bild:D

hoppas du får en fin helg<3

2011-04-15 @ 10:00:27
URL: http://liborius.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0