- 21.03



Kom precis hem typ. Ska ta något och käka strax, inte ätit något mer än frukost idag. Sjukt hungrig! Haha iallafall. Drog till Diana, var där vid halv2. Hon, jag och Gustav gjorde typ ingenting. Låg och kollade på film, chillade vid datorn och sen var Diana och tvättade med. Lite senare vid halv5 drog vi till Fotbollsplan där Aldin och några av hans kompisar var. Jag, Diana och Gurra stod och skjöt lite fotboll. Sen började killarna köra med varann och jag och Diana hamnade mitt på fotbollsplan och bara chillade. Mys. Vid åtta tiden någon gång träffade man Flossi och Tove med. Men var väl typ det, dagen idag har varit bra. Nu ikväll ska man bara ta det lugnt. Imorgon tror jag bara jag blir hemma, ska sova hos Johanna sen.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0