- 21.18



Hejni. Skoldagen idag var väl rätt chill. Hade spanska hela morgonen, såg på en KEFF film. Sjöng opera och skit hela tiden.. Efter det hade sprang vi ut och in och trodde vi skulle börja städa. Men inte, vi skulle ha matte. Fick damp på killarna för dom garvade så jävla mycket åt mig när jag blev förbannad på min stol som satt fast. Sen får man höra "Du är såååååå söt när du är arg" man bara draaaaaa.. Efter det städade vi, mina tjejer (Johanna och Diana) hade friendsmöte så jag städade med killarna. Gurra och Matte kom och la värsta metallsaken i påsen jag höll i, så då fick Isak ta den, hur gulligt som helst! Sen hade vi lunch. Drog bara runt med Olle och snackade massa skit. Tillslut hamnade jag, Johanna och Diana vid fotbollsplan. Jag var riktigt förbannad på en och Johanna och Diana satt bara och skratta.. Förvånad jag är? -.- Jag, Johanna, Diana och Seffi satt i korridoren sen. Diana stod och dansa, Aldin kom också ut och dansade med. HAHA! snubben klagar på sitt ben 24/7 och sen står han och dansar? Aja, största pajasen! efter det hade vi Sexualkunskap hela eftermiddagen. Såg på massa sjuka filmer om "Hur man kan tappa oskulden." Jag och Diana höll på att dö, vissa passade så perfekt för vissa i klassen. Nej fyfan vad vi är dumma, HAHAHAHHA!

Efter plugget drog jag och Johanna ner till bussen som var försenad så vi missade bussen i Vårsta. Ringde mamma och bad henne hämta mig, mötte Linus inne på ica. Sen kom Dennis med. Var sjukt kul att träffa de killarna igen! Skulle dragigt med dom upp till fotbollsplan och bara chillat, men ringde mamma lite försent. Hon var redan där. Bajs. Åkte hem, pratade med Aldin hela eftermiddagen i tele sen drog jag och mamma iväg och hämtade ut mitt paket. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK TILL MINA NYA JEANS!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0