- 21.22



Ser ut som jag har fått nackspärr på bilden, hahha ignorera deeeet! Och förresten. Fint min lillasyster slänger sina saker runt omkring sig va? Syftar på bakgrunden.

I vilket fall. Skoldagen idag var chill. På SO:n var det prat så det bara skrek om det. Diana och Gurra satt bakom mig och höll inte käft en enda gång, tillslut smittade de av sig på mig och sen till Matte och sen var massa andra igång lite här och där i klassrummet. HAHAH! Stackars våran lärare.. Efter det hade vi Engelska. Sen Spanska. Sen lunch, vidrig mat. Tror seriöst fisken var gammal? Helt grön. Så äckligt! Så jag åt absolut ingenting. Skabbigt ju. Låg på scenen hela lunchen med Johanna och njöt i solen. Härligt! Sen hade vi bild sista lektionen. Jag och Diana satt med killarna och bara hade en riktigt rolig lektion. Förutom att killarna fick tag i min mobil och den hade inte lås på sig och Gurra skrek självklart att dom skulle kolla en viss persons sms.. Fick daaaaamp! Men min mobil är så jävla bäst så den stängde ner sig och dom kan inte mitt lösenord så HAHHA! Ägda.

Well, efter plugget drog jag, Johanna och Diana vidare mot Storvretsskolan. Träffade Shuaib där och några andra. Snacka om att Johanna är störd i huvudet ibland, HAHAHAHH! Men kärlek till den ungen! Fyfan vad jag garvade. Haha, älskar henne!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0