- 21.49



Min blogg suger. Hejdå! Nej skoja, jag ska göra ett blogginlägg när jag ändå håller på. Jag har varit i skolan hela dagen, var hos skolsyster på sån där hälsogrej på morgonen. Gick skitbra! Efter det var det en kvart kvar på spanskan, sen hade vi matte i hundra år. Lunch, Johanna hade pannkaksrace med mig. Jag orkade 8, HAHAH! Kass jag är. Aldrig kört sån där skit, höll på att spy. Efter det hade vi en superlång rast, vi låg typ utanför killarnas lektion och chillade. När Aldin kom ut drog jag och snacka med han. Sen hade tydligen Johanna, Diana och de andra fått värsta utskällning för att de satt utanför deras klassrum. Hur sjukt är inte det?! Får man inte sitta vart man vill eller? Jävla lärare asså.. Hade NO sen hela eftermiddagen. Satt med Matte och blev sjukt rädd när jag fick höra att grävlingar käkar katter?!?!?! Aldrig att mina katter får gå ut igen, ALDRIG! Efter plugget åkte jag och Johanna med mami hem. Ska hitta min skåpnyckel nu som ligger i mina chinos som ligger någonstans i tvätten. Önska mig lycka till. Puuuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0