- 21.52



Hejni. Sitter hemma med Johanna i soffan. Vi har varit ute och fotat en hel del idag. En bild är här över. Ni får mer någon annan kväll. Annars idag var jag ute och gick en mil med mamma, solade och jag har blivit så sjukt brun på bara en dag! Man ser verkligen skillnad. Skönt det ska bli att komma till skolan och vara en av de brunaste. Haha det är jag alltid! ;) Gilla galet! Johanna är superarg på mig för jag fått färg redan. Hihi. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, mer än att jag och Johanna ska ut och springa. Förresten ringde Eric mig förut på dolt nr. Han bara ofta du inte hör vem de är? Jag bara nej. Blev fett irreterad på människan, så klicka han. Sen messa han och bara. Det är jag? HAHAHA sämst jag är. Men var skitlänge sen jag pratade med han. Skyller på det. Ska se på film med Johanna nu. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0