- 21.53



Älskar dig världens bästa.

Tjaaaaaao! Min dag har varit helt okej. Hade slöjd, idrott och matte första lektionen som bara gick bra. Jag och Diana buggade, dansade foxstrot och vals. Skitkul! Sen hade vi lunch, hände ingenting speciellt. Var med Aldin typ. Efter det hade vi musik, läxa på rytmer. Gick skitbra faktiskt! Jag var först ut, haha hate it. Menmen. Sen hade vi engelska, vi såg på film. Eller inte jag, jag var faktiskt utanför hela lektionen med Aldin, Erik och Matte. Ojdå, ojdå som Aldin säger 24/7 HAHAH! Nej men sen drog jag hem, har rensat gaderoben med mamma på kvällen. Eller hon rensade medans jag satt på sängen och garvade när Tindra kastade ner allt om och om igen. Gullig unge jag är.. Nu blir det shoppning på Söndag iallafall, gilla gaaaaaalet! Annars är jag sjukt förbannad ikväll på massa olika saker. Saknar en gammal vän också så det gör ont i hela mig. Sjukt tomt utan han i skolan. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0