- 22.03



Skulle egentligen skrivit på min engelska berättelse MEN.. Jag har inte haft tid. Faktiskt. Eller jo, jag har haft men jag har gjort annat okej. Och nu har jag ingen tid. Pluss att Hugo ligger på hela mitt häfte och sover, och jag kan bara inte ta bort min älskling därifrån. Tycker så synd om han då, hihi. Men det här var sista gången. Förresten sa hon att man skulle vara nästintill klar, okej jag är inte det. Men jag kommer bli när morgondagen i slut så vi kör på de. Jag lämnar in det på Tisdag klart och allt. Nu efter det här ska jag sluta ha allt kvällen innan. Jag lovar! Eller gör jag verkligen det? Försöker iallafall. Måste påpeka om att jag och Aldin är grymma. Ringer han först två gånger han svarar inte, han ringer mig två gånger, jag svarar inte. Haha skickliga. Ska ringa upp han igen efter jag duschat. Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0