- 22.23



Har suttit med Diana i telefon hela kvällen nu. Och sitter och oroar mig för missarna som är ute och inte kommer.. Annars har skoldagen rullat på som vanligt. So, vi diskuterade lagar och regler. Sen vilka regler vi hade hemma osv. Haha, min grupp var sämst. Inga hade någonting. Bortskämda jävlar. Sen hade vi Engelska, satt och läste någon text och svara på frågor sen spanska, tränade på redovisningen. Lunch och tillslut sista lektionen bild. Satt först med killarna och sen satt jag med Florence, Seffi och Binta och gjorde min skulptur färdig typ. Gurra kittlade mig i sidan med så jag skrek så det ekade där inne. Pinsamt.

Efter bilden hade jag och Diana snott vattenballonger. Vi skulle bomba Aldin med dom, men Aldin hade redan gått in från gympan så vi bad Adde hämta ut han vilket inte funka så då skulle vi kasta dom på Adde MEN SOM ALLTID SÅ SLUTAR DET ATT JAG FÅR ALLT ÖVER MIG! Var blöt hela jag.. Och vägrade gå ner till Tumba, så det blev inget sola solarium utan jag blev kvar i skolan med Aldin, Olle, Erik och alla som sprang runt och hade vattenballongkrig i skolan. HAHAH, Aldin kastade en på mina bröst. Den bara studsa tillbaka, HAHAHHA GALET KUL! Sen hämtade mami mig och jag la mig i ett skönt bad. Var helt kall, låg och pratade i telefon hela tiden sen har det inte hänt mycket mer sen dess. Är galet trött. Ska sova tidigt. Skrev ingenting om min dag men den var som vanligt, var typ sur på en viss människa hela dagen för han ljuger men så äre. Sams nu iallafall. Imorgon har vi Studiedag, så jävla skönt! Och min dag spenderas med Diana och Aldin, kanske någon mer? Får se. Puuuuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0