- 22.35


Bild från förra valborg när vi fixar oss, mina tjejer det!

ÅÅÅÅh vad ska ni göra på Valborg imorgon alla? Har själv lite smått beslutångest.. Jag, Johanna och Diana tänkte göra någonting ihop men Johanna ska dygna på Söndag eftersom hon ska med sin baby någonstans och sen drar hon utomlands på Måndag och Diana är på konfirmationsläger hela helgen. BAAAAJS! Och vad ska jag göra då? Troligen ska jag och Johanna ut, tror det iallafall. Funtar på Vårsta eller Uttran. Någonting av det blir de. Linus och några till är i Vårsta medans de flesta från skolan kommer hålla till vid Uttran så ja, det får man fundera på.En killkompis ville att jag skulle med på fest i stan fast så blir det inte, haha. Tror det blir en lugn valborg, kanske inte ska göra om samma sak som förra året och bli tagna av snuten vid 7? Hähä.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0