- 22.55



Idag var jag i skolan hela dagen. Vi hade ingen slöjd, alla var istället ute på fotbollsplan typ. Chill. Efter det någon musikal på Tumba scenen. Satt med Johanna och Aldin. Jag och Diana blev så jävla uttråkade så vi drog ut senare. Drog upp till skolan. Käkade, hade musik. Vi ska sjunga Gabriellas sång på våran konsert. ÄÄÄlskar låten! Sen hade vi engelska. Fick bestämde platser. Sitter med Seffi så är galet nöjd. Sen slutade vi. Johanna var på något möte, drog ut med Diana och låg på scenen med några. Fick höra världens sjukaste grej så blev osams med en person. Samma som alltid.  Menmen. Efter det låg jag, Johanna och Diana och bara snackade lite skit sen drog Diana och jag och Johanna drog till Vårsta och solade. Sen drog vi hem till mig. Vi har kollat på foton sen 08, seriö har skrattat så jag har ont magen, inte åt bilderna utan åt Johannas jävla uttryck när hon ser dom HAHAAHAA. Menmen, hon sover här inatt. Och kan säga att påsklovet kom jävligt lämpligt. Pallar verkligen inte med människor i skolan. Puss 

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0