- Ledsen för de tråkiga bilderna..



Pratat med Diana i tele ikväll igen, tjejen är lycka verkligen. Annars idag har jag varit ute och gått en rask promenad med mamma och lillan, sen har jag även spinningcyklat. Duktig tjej! Ska stänga ner datorn, pallar den fan inte. Haha ledsen. Är grymt sur också för tillfället, mens snart. Skyller på det. Men inte klokt vad arg jag blir, bara över skitsaker och jätte svartsjuk. Helt stört! HAN är helt störd som jag sa till Diana 24/7 idag. Och vet ni? Tillslut började hon till och med säga att en person "VAR HELT STÖÖRD" haha vadå ta mina ord?! Alltid jag som säger störd, HAHAH! Nej men imorgon blir det shoppning, men det skrev jag ju här under och sen blir det att skriva klart min novell som ska vara inlämnad på måndag. Orkar inte det ikväll, puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0