- 13.03



HAHAHAH vad ful bild. Iaf, hej. Orkar inte ta alla mina dagar utan berättar bara om gårdagen. Började med att jag gick upp vid 8, hoppade snabbt in i duschen och fixade mig och så. Skulle med mamma och Tindra till dagis och sen få skjuts till Diana. Var jättekul att träffa alla mina gamla fröknar, haha. Ingen kände igen mig förutom "min" fröken om man säger så, dom trodde jag var Rebecka (som dom aldrig träffat) alla bara men herregud Karolina är det du?! Haha. Jani, var ju 10år sen jag gick där nu. Sen åkte jag till Diana, vi satt och segade i hundra år innan vi äntligen kom iväg till Ung. Sen när vi väl är nere vid tåget kommer Diana på att hon glömt sitt busskort och när vi är påväg upp till henne igen, vad händer?! Jo det börjar ÖSREGNA! Vart helt dygnsur och mitt hår?! Hej troll. Kaaaaaos. Aja efter yttligare en timme var vi framme iaf. Träffade lite folk och så. Hah,fyfan vad alla raggar på allt och alla. När vi stod och dansade kom ju alla på mina fötter så mina skor är helt fuckade, hur skitig som helst. Blev på fett dåligt humör.

Sen sprang jag och Diana till donken, sen fort som fan till tåget och där satt vi och käkade. HAHAHA HELT MOBBADE! och sen upp till Storvretsplan eftersom jag lovat Aldin och Andreas hade tjatat ihjäl sig på Diana haha. Vi kom dit iaf, satt och kollade och hade de skitkul. Älskar att störa Aldin, så sjukt kul. Sen träffade vi dom,stod och pratade ett tag osv. Inget mer med det, får se vad jag gör idag. Ska kolla om pappa är hemma och isåfall dra dit och sola. Imorgon blir det fotbollsmatch och sen The voice! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0