- 19.27



Passar den här busungen imorse. Hon tyckte det var hur häftigt som helst när de åskade och blixtrade. Sen hänger hon efter mig som en svans ikväll. Får inte vara ifred ett piss. Aja. Har huvudvärk med. Fick damp nyss och drog ut all energi och bara skrek och var helt galen i telefon med Diana. Visade det sen att människan hade skrivit några rader när jag loggat ut från facebook så helt onödigt att jag la energi på att bli arg. Peace nu iaf. Men ljuger människan för mig kan den förvänta sig ett helvete tillbaka. ÅÅÅH, sen blir jag så förbannad nu när jag ska ha mens om någon vecka med. Världens humörsvängningar. Jag orkar inte med de. Dö,dö,dööö. Ska fortsätta prata med Philip, kärlek till hans göteborsska dialekt. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0