- 20.43



Hejdär. Har varit med storasyster i stort sätt hela dagen. Hon kom hit vid halv 12 så drog vi till Skärholmen. Kollade upp lite kläder, sen så visade det sig att pengarna inte kommit in på kortet än. Lyckat! Haha. Hade som tur var lite lösa pengar så det gick bra ändå. Fick dock bara med mig ett par svarta jeans, ett linne, en ring och en piercing hem. Men det blir att beställa hem istället. Så mycket smidigare! Får se om jag orkar ta några foton på grejerna. Lutar åt ett nej, hehe. ;) Men sen gick vi och kollade på lite grejer till henne och Yogins lägenhet. Den var superfin! Vill fan också flytta hemifrån och fixa där inne och göra exakt som jag vill. Fyfan vad härligt! Sen skjutsade hon hem mig igen och stannade ett tag. Sen dess har jag bara varit hemma. Måste ta tag i min rensning av gaderoben men jag bara orkar inte, åååååååååh..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0