- 21.35



Förlåt för jag haft bloggen stängd. Men, jag har haft mina anledningar. Har ju inte haft någon dator men har också haft privata anledningar.

Orkar inte dra dagarna. Men idag så var jag i skolan hela dagen. Efter plugget drog jag runt lite med Diana, Andreas och Rodrigo. Inget särskillt alltså. Imorgon blir det att börja 8.10 och gå i skolan till 15.00, får se vad jag hittar på efteråt. Kanske ska träffa Andreas får se sitter och smsar med han nu. Väntar på att Diana ska ringa mig med, men muppen är så jävla seg. Aja ska kolla med Johanna när vi åker imorgon och sen duscha. Måste hitta kläder att ha på mig imorgon också. Åh, vad jobbigt.. Iaf, min dator blir klar senast Torsdag så då blir bloggningen som vanligt igen. Whiii :) Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0