- 21.58



Bjuder på en bild på mig och Diana från i våras. Mitt hår är fan lockigare nu än då? Haha, wtf?

Iaf. Kom väl till Diana runt 3.. Haha jag och tider alltså.  Det funkar aldrig. Vi satt bara och snacka om allt och inget i två timmar. Feride kom dit en snabbis med. Runt 5drog vi ut. Träffade på några. Sen drog vi hem till Diana igen, hon böt om och så. Sen kollade jag på hennes träning sen drog jag och tjejerna från hennes dans till fotbollsplan. P96 och P97 hade båda träning. Drog och pratade lite med Aldin och de där efteråt. Sen kom mamma och hämtade upp mig. Tindra är fortfarande kär i Aldin, satt och pekade och ropade efter han. Men han fick inte komma och hälsa för mig. Haha! ;) Aja, kom hem. Inte gjort något mer. Pööööössi

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0