- 22.44



Imorgon åker jag och Johanna ut tidigt med båten tillsammans med hennes familj. Kommer bli riktigt nice! Ska ligga ute och sola på den och bara bada och ha de mys. Så det blir att sova tidigt inatt. Dennis fick mitt hjärta att hoppa högt nyss när han sa att han sökt in till Björkhaga men självklart ljög muppen, tänker inte prata mer med han nu. Och måste också säga att Robin är bäst på att kommentera mina logginlägg och allt... Aja, blir nog att åka vattenskidor imorgon med. Deras vattenskidor är typ för stora för mig så jag åker nog inte, ena skidan åker alltid av direkt när jag är påväg upp så jag skippar nog haha. Men vi hörs imorgon, kameran ska med också! Iaf lilla, vet inte om jag vågar ha med mig stora. Hehe. Får se om jag ska träffa söta Danni senare på eftermiddagen med, men det tror jag nog! Pöss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0