- 22.49

Iaf, igår var dagen skitbra. Men vad gjorde vi? Äsch venne. Inget särskillt. Fick presenten av Aldin som jag skulle fått i somras när han var i Turkiet. Första veckan var han ju sjuk efteråt, sen var vi bara ute veckan därpå sen blev vi ju osams så aa.. Iaf, sen fick vi grupperna i hemkunskapen. Haha vill vara i andra gruppen :(( Iaf,vi satt i två timmar och gjorde en citrondryck? Och snackade, fyfan vilken huvudvärk jag fick. Blev på så dåligt humör till på köpet blev det ju inte bättre senare av vissa anledningar. OMGGGGGGG! Iaf, drog hem med 5bussen. Hade sällskap med Diana och Maria sen så träffade jag Julia på bussen, satt och prata om A L L T med henne. Kärlek till den tjejen!

Sen idag då.. Har varit sjukt duktig på lektionerna. Förutom på våran 1½ timmes NO lektion där jag bara satt och spelade på mobilen. Inget liv. Men vafan våran lärare är ju lite konstig, haha. Satt och pratade om samma sak hundragånger. Jag tror alla fattar hur nya betygsystemet ser ut nu? Well. Efter plugget skulle jag dra med Diana. Aldin stannade dock mig i säkert 20min.. Så trodde hon hade dragigt med hon var vid bussen med Andreas. Vi fyra pluss Dianas lillasyster och Rodrigo tog bussen ner. Sen drog jag med till Diana. Ganska snart fick hon sms och telefonsamtal av Andreas att komma till Segersjö så vi drog dit. Andreas drog typ direkt så det blev bara jag, hon och Aldin. VI satt och snackade om allt möjligt.  HAr inget mer att säga, puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0