- 23.45



Sitter här helt nyduschad. Ska gå och lägga mig. Vet inte vad jag är på för humör.. Lite blandade känslor. Aja, har varit i skolan hela dagen. De har varit helt okej. På spanskan satt jag och ritade på Gustavs skor. På ena står det "Jag är sämst" och på den andra "Karro är bäst". Haha! Well, jojuste. Vi valde nytt folk för elevrådet. Gissa vilka det blev?! JAG OCH JOHAAAAAAAAAANNA WHII! Fyfan, lite kul ju. ;) Kändes jävligt bra att jag kom med mot alla de andra som sitter där och alltid ska bestämma över klassen. Nu jävlar ska jag köra mitt race. Och när min mun går, haha några har svårt att få tyst på mig. Nej men Johanna håller på mig. Det här kommer gå skitbra.

Efter skolan så drog jag och Johanna med mamma till Tindras dagis och hämtade henne. Våra dagisfröknar måste vara dom gulligaste som finns på hela jorden. Kärlek till trollgården! Vill vara sådär liten igen, utan några problem alls. Sen var jag och Johanna hemma hos mig, såg på Eclipse. Taylor Lautner i mitt hjääääääääärta! Iaf, ska sova nu. Pusspuss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0