- Första skoldagen.

Har fortfarande ingen dator. Men mamma har beställt en som kommer när som helst så ska blogga från den då. Håll ut! Iaf, första skoldagen idag. Jag och Johanna kom först, sprang fram och kramade Matte. Sen satt jag, Johanna och Vera och snackade lite skit. Aldin kom efter ett tag med. Sen kom Diana helt surig hahah menmen. Vi satt i hundra år och gick igenom alla papper. Vafan är det för problem med att läsa på en lapp själv?! Åh, blir så trött. FIck bestämda platser också. Jag och Matte fick inte sitta bredvid varann, ledsen tjej.. Sen sitter Diana och Gustav bakom mig och deras käftar glapper 24/7. AJa, bestämda platser i matsalen med. Vafan är det här?! Åh. Satt och chillade med alla åttor sen i våran korridor. Verkligen kärlek till folket.

Sen drog jag och Johanna ner till centrum, skulle möta My och träffade Amanda och Nelly med. Men dom drog sen och Aldin kom tillbaks. Han satt och snackade med mig och Johanna ett tag sen drog han till sin buss och vi drog till våran. Åkte hem till mig och bara satt och pratade om allt och inget. Ska sova snart, sjuk trött. Imorgon blir det skansen med niorna och åttorna.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0