- Min sista helg under sommarlovet.



Sovit hos Diana under helgen. Tidigt i lördags möttes vi vid Grödingevallen för att kolla på killarnas match, i spöregn. Riktiga krigare! HAHAH. Dom förlorade däremot. Träffade på lite allt möjligt folk där så det var kul. Sen när vi skulle hem så går inga bussar och vi var inte riktigt sugna på att gå till Vårsta i regn?! Haha men ibland blir man tvungna.. Som tur var tyckte Kenans pappa riktigt synd om oss så han stannade Andreas pappa så vi åkte med han, galet gulligt. Sen drog vi till Diana. Satt och chillade, vi var helt dödaaaaa. Aja sen senare drog vi till Gustav med Rodrigo. Aldin kom på bussen sen så satt med han.

Sen drog vi in till The voice. EN galet kul kväll säger jag bara. Jag och Diana sprang som dårar när Chris Medina skulle sjunga, hahahaha vi var borta vid donken då vi bara "vafaaan" kaos. Mitt i all trängsel med att komma fram träffade vi Hanna och Danni, skitkul. Så vi drog längst fram och dansade. Tyvärr är det ju så in i helvetes mycket folk, varmt som fan och äckliga jävlar som försöker börja jucka mot ens röv 24/7 och jag skriker ju bara och verkligen sprang undan så kommer dom på andr sidan? Drog ut fort som fan då. Fett äcklad. Fett skabbigt. Usch. Åkte hem till Diana sen, låg en stund med Aldin i tele och sen var jag och DIana säääääääär hela kvällen. SLutade med att vi sov båda i hennes säng på kortsidan, haha sjuka. Sen spenderades min söndagkväll i Segersjö med Diana, Aldin, Rodrigo, Walid, Deniz, Andreas, Anton m.m Precis som jag börjat detta sommarlov! Var en rätt skön avslutning på allt. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0