- Så äre.



Minnen spolas tillbaka upp i hjärnan. Enda från start i början av året till nu. Det har varit en sjukt lång tid. Men hur underbar som helst. Jag ler åt alla fina minnen vi har. Haha minns hur jag höll dig på avstånd hela tiden i början. Vägrade släppa dig för nära. Men så kom du för nära och jag började bråka istället för att göra avstånd mellan oss. Rädd som jag är för kärleken. Men av någon anledning drog det oss alltid närmre varann. Du står mig närmre än någon annan. Du är inte bara min kärlek utan också min allra bästavän. Vi har varit ett i mer än ett halvår. Du vet det lika bra som jag. Tro mig, jag vill inte bråka. Du måste tro mig. Jag vet jag säger en massa dumma grejer när vi bråkar. Men jag ångrar mig direkt efter. Jag vet att jag måste sluta tvivla på dina känslor till mig. Men har man inte höga förväntningar kan man aldrig bli besviken..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0