- Snabb uppdatering.

Min dator har pajjat. Därför jag inte bloggar. Vet inte när den blir klar, datorn jag har för tillfället har absolut inga bilder så förvänta er ingen bloggning. Hur är det annars med allt? Jag överlever. Inte ett dugg taggad inför något iaf. Ska fixa håret i veckan, massor med ljusa slingor blir det. Får se om jag ska till ung, sen får jag se hur det blir med matchen på lördag.. Beror på hur saker och ting är. Ska få tag i min storasyster och fixa en grej med. Sen fortsätta leta häst, whiiiii. Nej men nu vet ni. BLoggning lär bli dålig. Hör väl av mig när jag är tillbaka. OCH NEJ,jag har inte blockat alla jävla människor på facebook.. PÖSS! :)


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0