- 00.38



Hejdär.. Imorse låg jag i sängen som en gris, hade verkligen INGEN lust att gå upp. Och så blev det inte heller. Låg kvar där hela dagen, fram till halv4. Så sköööööönt! Och jag är faktiskt sjuk, jätteont i halsen. Däremot hade mamma glömt sjukanmäla mig så hundra människor ringde mig hela tiden, idioter. Håll käften liksom. Aja, senare mot kvällen åkte jag till Vasastugan där luciatjejerna var, några iaf. Vi åt gröt och tog lotter och bara snackade om allt möjligt. Jag vann på två av tre lotter den ni! Haha, första pris och sen något annat. Fick hur mycket godis som helst, galet. Tror mamma håller på att käka upp de nu också, haha. Vanessa tog några foton under kvällen men hon har inte lagt upp dom ännu, men när hon gjort de så laddas dom upp på bloggen så det blir bra. Blir tyvärr inget luciatåg med klassen imorgon, ingen idé ändå när jag har så ont i halsen. Skulle ändå inte kunnat vara med på eftermiddagen då eftersom jag inte hinner hem och byta om och så till julbordet på lida som vi på mammas släkt ska på. Ska snart sova, är smått irriterad. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0