- 01.08



Hejdär. Inte gjort något speciellt idag. En lugn och skön söndag helt enkelt. Nu på kvällen har jag och Aldin legat och kollat på film. Genom telefonen,han tvingade mig att ladda ner en sen låg vi och kollade på den tillsammans över telefon, hahah konstigt nog gick min mycket snabbare än hans men aja. Imorgon är det skola och jag har ingen lust alls trots att jag inte var där något förra veckan men mina vänner kommer väl dampa på mig annars så måste dit. Åh, eller? Lov sen på tisdag, ska vara med Johanna då. Måste sola imorgon och på tisdag helst också. Får se vad jag gör. Nu ska jag pussas lite med Hugo som hoppade upp i min säng, smsa lite med Erik och sen sova, om jag inte går och kollar på film en stund med mamma. Vi är nattugglor i den här familjen, haha! Puuss

Kommentera baby!
Namn: amanda

Kan inte du skriva om ditt ex :) ditt senaste iaf

2011-12-19 @ 20:35:50

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0