- 01.12



Jättedålig uppdatering och vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska bättra mig. Orkar iaf inte dra vad som har hänt i skolan för min skola är en drama skola.. Herregud! Iaf har jag varit med mitt hjärta hela dagen hos han. Började spöregna precis när vi skulle gå till hans gäststuga, mitt paraply höll på att flyga åt helvete och jag med för den delen, hahahaha! Galet. Vi låg och såg på Twilight, blev faktiskt lite förvånad när HAN bad mig ta med den. Har tjatat på han i hundra år men han har alltid vägrat men han hade tydligen sätt fyran igår och ville "fatta skiten" som han beskrev de men han var helt inne i filmen i slutet, haha gull! Min syster kom och hämtade mig där vid 7ungefär så fick skjuts till Vårsta sen åkte jag med mamma därifrån. Imorgon är det Högalid och jag är INTE ett dugg taggad. Orkar inte... Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0