- 22.44



Hejdär. Varit i skolan hela dagen. På morgonen när jag sitter och försöker plugga in Engelskan som jag skulle ha prov i idag så kommer Aldin och Andreas och bara Elevrååååååd. Mina räddare i nöden! Haha. Annars har det inte hänt något särskilt alls idag. Vet ni förresten att om vi skulle haft de gamla betygen hade jag fått G i matte men nu får jag IG eller F.. HAHAH, så jävla sjukt. Hatar de nya betygen. Fuck dom! Åkte hem med mamma sen, vi hämtade Tindra på dagis. Kanske ska praoa där om jag är så lat så jag inte orkat se mig om efter något annat hehe, vore lite typiskt mig. Iaf, imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske ska sola efter plugget? Tror nog de. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0