- 23.23



Hejdäääär. Igår så ringde Aldin mig runt 00.00 någon gång, låg och pratade med han ett tag. Var galet pigg eftersom jag sovit fyra timmar under kvällen. Inte lika pigg imorse däremot så försov mig, missade matten då men what ever, betygen är ändå satta och fick F där så vem fan bryr sig om det nu. Annars idag i skolan hände inte mycket annat, hade mitt Engelska prov som gick as bra. Fick sitta helt själv i ett rum, translate in my heart! Nejdå, fuskade bara på några ord. Absolut inte alla. Hade faktiskt pluggat duktig som jag är. Fick iallafall veta att jag fick C i musiken idag, rätt nöjd med det ändå. Skulle solat efter plugget men det blev inte så, följde med och hämtade Tindra på hennes dagis. Alla ungarna attackerade mig, haha finns en kille där som jag bara vill käka upp. Vincent, så söt unge! Ska kanske praoa där med, om jag orkar vill säga. Två veckor med dom där springandes efter en, haha vilket motion! Annars har jag bara legat hemma med älsklingskissen hela dagen! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0