- 23.25



Haft luciakonsert idag. Hatar det numera. Skit tråkiga klasser, allting är kefft. Varmt som fan och jag trodde ärligt talat att någons hår skulle börja brinna när vi skulle göra rörelser med ljusen. Sämsta jag varit med om. Tove var iaf asfin som lucia! Jag hade damp när alla höll på att fixa sig. Vafan ska åttorna ha eget rum när alla ändå är där? Åh, sen kunde inte killarna gå fram fastän dom hade 5meter fritt utan vi tjejer skulle stå i en hörna medans vi väntade på att få gå in, as varmt var det och jag hatar lucia linnen. Sen när man ber folk hålla käften så gör dom inte de ändå, idioter vissa är. Nej, så trött på allt bara, döööö. Åkte hem med bästa syster och Yogin efteråt. Har haft huvuduvärk hela kvällen sen, skippar nog luciakonserten nästa år höhö. Känns jävligt lockande! Ska fortsätta smsa med Nico sen ska jag sova. Puss  

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0