- Bli inte förvirrad mellan min personlighet och attityd för min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är.



Nej jag lägger inte ner bloggen, vi köööör. Ska slå in alla mina julklappar nu och fixa med dom, Hugo håller på att käka upp pappret för tillfället. Toppen! Annars då, igårkväll låg jag på skype med Nico och sen Drisken hela natten, haha var helt död sista minuterna jag pratade med Drisken, hörde inte ens vad han sa. Var riktigt läskigt när jag började halvsova och drömma, sen trodde jag att hans röst var någons annans. Fick panik. Annars har jag tagigt hamnd om min lillasyster idag, åkt pulka och så med henne. Myspys. Imorgon ska jag fixa de sista inför julafton som är på lördag, inte alls taggad faktiskt. Kommer ha ett skitlov eftersom mina närmaste kommer vara borta, så kuuuuuuuul.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0