- Botkyrkas lucia




Botkyrkas lucia blev Elin Hoffman, hon var jättefin! Det hade tydligen varit jätte jämnt i röstningen, är hur sugen som helst på att veta hur många röster jag fick och vilken placering men det får man ju inte.. Vi gick nere i Tumba centrum från 12 till 12.20 någon gång skulle jag tro. Sen åkte vi vidare till Uttrans sjukhem och sjöng där sen tillbaka till Tumba. Väntade därinne med Maja tills mamma kom. På måndag är det julbord för oss som var med och några andra, ska självklart med på de! Kanske är sista gången man träffar de här underbara tjejerna jag lärt känna? I vilket fall som helst så ska jag på min lillasysters luciafirande imorgon på dagis så ska lägga mig i sängen och bara smsa med E sen sova. Det är mina planer det. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0