- Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.



(Bild från julafton)

Hejni. Jag vet, jag har inte bloggat man jag skaaaaaaaaa nu! Har sagt de hundra gånger, om inte mer haha. Men det har varit lite kaos med allting. Julafton i lördags var det iaf, Rebecka och Yogin kom förbi samtidigt som farfar sen så var brosan tomte och Tindra var helt galen, as söt haha! Sen käkade vi osv hos mormor. Fick inget särskillt iår och hade inte önskat mig något speciellt. Fick världens goaste parfym iaf, helt drogad i den. Seriöst sjukt, haha! Johanna åkte igår med, roligt lov jag kommer få. Jag är så glad! Eller? Äsch, ska sluta deppa ihop nu. Btw, håller på med en ny header. Bara tillfälligt. Kommer ta ruskigt många bilder under nyår som ska vara med på den senare. Puss 

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0