- My life.



Mitt liv börjat falla på plats igen. Betygen är satta vilket betyder att jag snart kan ta de lugnt igen, har Engelska prov imorgon. Men de är de sista som händer i skolan nu. På lördag avgörs de vem som blir Botkyrkas lucia sen behöver jag inte offra mer tid åt de. I skolan nästa vecka blir det bara en massa luciatåg vilket betyder mindre lektioner, asskönt! Till på köpet ska jag på julbord på kvällen så jag kommer få gå vid lunch eftersom jag inte hinner vara med på eftermiddagen då, sååååååå skönt! Jag har världens finaste vänner, som alltid finns, alltid stöttar. Har precis övertalat mamma att jag ska få nya kläder, har ingenting i gaderoben.. Sen så målas rummet om och de inskaffas lite nytt till det under jullovet, bästa! Under jullovet så ska jag även slinga om håret och pierca mig. Och till på köpet, så träffar jag världens finaste kille. ♥


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0