- 00.03



Jag och Johanna har suttit och gjort någon skitgrej på facebook, typ taggat våra vänner och skit. HAHAHHA! Roligt,roligt. Well, jag blev "the flirt" Johanna valde. Nu kom hon ut med min klocka eftersom den tydligen låter jättemycket, haha särbarn. Iaf hon vill typ sova. Inte jag. Jag saaaaaaaaknar en människa så jag typ håller på att dö. bajsbajsbajs. Hela det här inlägget kommer bli en katastrof men iaf kör bara, jag ska typ gå och deppa. nej det ska jag inte, jag ska hoppas på att de blir sol imorgon. sådeså. och nu säger Johanna att de ska bli regn, ännu mer deeeepp. Okej, hon chansa men iaf ska beställa hem piercingar imorgon och så. pöss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0