- 00.31



Nya profilbilden på facebook också!

Har ni tänkt på en sak? Hur ofta är vi egentligen "kär"? Riktigt kär. Satt och tänkte på det som fan hela gårnatten och idag. Är jag kär? I dont know. Sitter och tänker på de fåtal killar som jag varit kär i och inte bara gillat. Inser mer och mer. Vafan var jag verkligen kär? Eller var enda anledningen att jag inte bara ville låta dom gå? Är man kär om man inte vill de? Nej. Det är avundsjuka. Man är rädd för att dom ska välja någon annan framför en själv. Då säger folk, svartsjuka är inte brist på förtroende utan ett tecken på kärlek. Fine, jag har också sagt så. Man inser hur mycket man tycker om killen när han vänder och går. Men kär, pirrade det i dig varje gång du såg han innan? Fortsätter det pirra sen när du ser att han vill ha dig? Fastän han mister 10 andra? Om jag tänker efter, det där pirret, dom där knäna som darra.. Vafan, så kär. Jag har bara varit det en enda gång. Iaf så det hållt i sig. Under hela tiden. Under 1½ års tid. Men, jag inser nu haha. Hur fel jag har i texten. Jag försöker hitta på en bortförklaring som varje gång men fan tro mig, jag är kär i snubben. Helvete! Men jag är det. Så det skriker om det. Grejen är bara den, att jag inte vågat släppa in han enda in på djupet som med den förra. Att jag aldrig erkänner saker och ting helt. Jag saknar han. Skulle jag erkänna det för han? Aldrig i livet. Det är inte killen som är felet, det är jag. Helt värdelös text. Läser han ens min blogg fortfarande? Kommer han bara missförstå det här försöker med att en gång säga att jag älskar han? Åh jag vet inte. Jag vet bara att jag var tvungen att skriva av mig. Godnatt

Kommentera baby!
Namn: Anonym

Inte alls någon onödig text. Du hade helt rätt i början av den.

2011-07-31 @ 12:09:22

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0