- 01.28



Får massa frågor angående om jag var tillsammans med någon ett tag över sommaren eller inte. Och jag tar det en gång för alla. Jag kommenterar inte mitt kärleksliv av flera anledningar. De närmaste vet, resten behöver inte bry sig. Orkar inte med allt snack som går runt och runt i Tumba. Är hellre utan det! Och kan säga såhär, ovasett om jag skulle vara i ett förhållande eller inte så skulle det ändå vara hemligt, nästintill iaf. Yey, där fick ni svaret på det.  

I vilket fall som helst. Sitter och funderar på en massa. Suttit och rensat en massa bilder på datorn och plötsligt högg det inom mig av saknad till mina gamla vänner. Mina gamla vänner. För ett tag sen umgicks jag inte ett piss med dom i skolan utanför, jag hade annat folk jag umgicks med. Men av olika anledningar slutade vi umgås. Mest pågrund av åååååååh, nejnej. Jag ska inte dra upp det här i bloggen. Hur mycket jag vill så nej. I vilket fall. Saknar dom alla nu när jag tänker efter. Har inte träffat dom sen, aa sist vi umgicks riktigt alla var faktiskt ett år sen. Precis nästan! Förra sommarlovet. Sen har bara jag träffat en och en av de lite då och då. Vi växte ifrån varann. Synd men man måste se sanningen, hur ont den än gör. Saknar en killkompis speciellt iaf, vill bara ringa han och prata om allt och inget som förr. Men har inte hans nr kvar i mobilen och måste smsa massa annat folk för att få det nr. Och orkar jag det? Naaaaaaaaaej.


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0