- 14.28



Tänkte bara uppdatera er lite. Har spenderat mina senaste dagar tillsammans med bästevännen. Igår var vi i Segersjö och bara stod och pratade och skit med lite människor. Vet ni? Jag är fortfarande brunare än Aldin, trots att han varit u Turkiet i en vecka och vi bara hade fint här hemma i typ tre dagar? HAHA! Kärlek till min bränna. Iaf, påvägen hem träffade man även på Julia och Della. Var 409683år sen så det var kul. Sen slaggade jag och Johanna här. Hon drog hem förut. Vi ska in till Skansen ikväll, ska ta bussen som går om en timme så ska faktiskt börja fixa mig lite. Vi får se om det blir ett inlägg till innan jag sticker. Tindra ska ha datorn, ungen pressar "Fest hos Mange" och jag bara haaaaaaaaaaaaaaaatar den låten, den är sämst! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0