- Älska vädret!



Såhär har jag legat ute hela dagen. Aschill! Smsat med Aldin lite med, snubben bara skryter om vädret. 35grader säger han hela tiden men idag var det faktiskt 30grader här! Och vet ni, jag tror jag kommer vinna hans vad om vem som blir brunast. HEHE! Nej vet ni vad, ska kolla om Johanna ska sova här. Sen ska jag slå in storasysters present, hon fyller år imorgon. Ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men tror jag skipper sminket? Man ska fan inte ha smink på sommaren! Men jag måste ha mascara, ser så trött ut annars haha. Well, det var festival i lida idag. Hade helt glömt bort de. Kom på de när min kusin kom och sa hej. Aja, nästa år kör vi på de. puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0