- Stranden igår.





Drog och badade hela dagen idag med mamma och lillasyster. Pappa kom ner dit en snabbis och lämnade min söta mobil som varit på laddning. Men gissa vad... Självklart går det ändå inte att ladda. Jodå, den går nu. Om man har en jävla tofs runt laddaren och kabeln. Får damp. Jävla idioter som jobbar där dom reparerar dom, gör så dom funkar då vafan? Cpn. Mitt humör är på 0 för det nu. Well, imorgon ska jag träna. Annars vet jag inte. Ska gå och lägga mig tidigt. Känner att min mens kommer komma vilken dag som helst nu. Kan börja gråta mitt från ingenstans, gjorde de i helgen och då var ändå mitt liv helt på topp. Aja, det är ju alltid såhär en gång i månaden.  Ska kolla runt ett tag till på fb, sen lägga mig i sängen med Hugo och smsa lite folk. puss

Btw, kolla min otroligt sexiga shortsbränna på första bilden! Döööö vad fult..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0