Diss/Fniss



Man lämnar något på repation så får man tilbaka den i exakt samma skick. Hur jävla glad blir man då? Idioter. Mobilen har varit inne i två månader och dom har ändå inte gjort någon förbättring alls?! Eller jo okej, den går att ladda med en tofs nu. Yey, skitbra. Precis så det ska fungera när man laddar dom! Javisst.

Folk som bara gnäller, gnäller och gnäller. Vad man än gör så är allt fel. Man gör allt för personen, men människan ser inte det. Man får bara skit tbxs. Herrå liksom!

Betygen i höst. Jag har ångest. Riktigt jävla ångest. Jag vill inteeeeeee! Inte för jag har haft något dåligt sådär tidigare. Men pressen. Blä, och matten kan ju gå och dö för de första..



Soooooolen - Hur underbart?! Obeskrivligt. Jag älskar solen mest av allt. Det är så. Jag älskar att ligga ute med volymen på högsta volym, bara ligga ute och sova i solen, ååååh underbart. Kärlek till sommaren.

New york flaggan på linnen. Det är vrålsnyggt! Det och ett par slitna jeansshorts och sen brillorna på. Mer behövs inte. Det är skitsnyggt!

Min bränna! Okej, jag ska inte jämnföra mig med pappa som idag. Kände mig fett blek. Men jag vet att när jag går med kompisarna är jag antingen brunast eller bland de brunaste. Tralalal, jag äääääälskar att vara brun!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0