Funderande tjej..


Australien.


Costa rica.

Satt och kollade runt lite på att åka utomlands och plugga ett halvår eller likande. Medans jag  satt där och läste slog mig tanken. Jag är fan född i fel land. Jag är det. Jag trivs inte på något sätt här under ena halvåret. Vissa tycker det är kul med vintern, iaf lite. För mig är det nästan en plåga. Jag hatar snön, jag hatar att gå runt och vara helt kritvit. Jag sover jättedåligt och jag är bara allmänt arg och grinig den tiden. Vinterdeprimerare med andra ord. Och på sommaren, då mår jag dåligt om det så bara är kallt i upp till en vecka. Jag ääääääälskar när det är fint väder, sol och 30+ då är mitt liv på topp! Ovasett hur jobbigt livet kan vara i just den stunden så gör vädret allting perfekt igen. Och tänk er, i Australien blandannat att bara få surfa på vågorna. Det är något jag ska lära mig i livet! Och bada med delfiner, hur häftigt?! Galet häftigt. Och bara sättet som dom är på i Costa rica, älskar det. Jag tror inte jag kommer bo kvar i Sverige som vuxen. Mitt liv är inte här, det är någon annanstans!

Kommentera baby!
Namn: My

Då vet jag vart jag fått de ifrån, jag h a t a r också vinter och sånt! Saknar dig utav bara helvete syster, puss! <3

2011-07-23 @ 19:08:46
URL: http://mcee.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0