- har tråkigt

FAKTA:
Fullständigt namn:
Karolina Linnéa Pettersson
Smeknamn: Karro, Lina och ibland Sessan (efter mitt gamla bloggnamn!)
Födelsedag: 5Juni
Bor: Grödinge
Arbete: Pluggar

FAVORIT…
Färg:
Svart, rosa, limegrön..
Plats: Solstolen
Drog: Han.
Fordon: Busskort
Film: Venne
Djur: Katt
Affär: H&M, ginatricot, bikbok..

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
 Spegelkåt. 
Gnälla: Folk säger de.
Skrika: Händer..
Sova: Ja?
Drömma mardrömmar: Nej typ inte.
Försöka vara annorlunda: Nej, är mig själv!
Klä dig i svart: Jadå
Ha sex: Jamen visst, hela tiden!
Hata folk: Hata är väl att ta i, ogilla kanske.
Lita på folk: Fåtal riktigt ordentligt.

NÄR…
Åt du senast:
Vid 5-tiden.
Läste du en bok senast: Typ någon dag sen haha. 
Var du på konsert senast: Venne
Kysste du någon senast: Typ en vecka sen nu.. :(
Svor du senast: HAHAH venne, idag antar jag
Klagade du senast: Ikväll
Är det sommar: NU!!! :DDD 

VEM…
Saknar du:
Han..
Rörde dig sist: Mami
Kysste dig sist: ;)
Fick du sms från senast: Bästevännen (Johanna)

HAR DU…
För många vänner:
Kan inte ha för många.
Tvångstankar: ibland ..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ne, naturlig tjej här..
Brutit några ben: Ne
Egen dator: Typ
Gjort bort dig rejält: HAHAHAH JAAARRÅ!
Bra självförtroende: Jadå.
Kysst någon: De är klart?
Haft sex: Hahaaa..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Blivit kär i någon på nätet: haha, kan man ju inte bli?
Dumpat någon: Nej vi har gjort de tsm.
Blivit dumpad: Samma som innan.

HUR...
Går du:
 Vad är de förjävla fråga?  
Fördriver du tiden: Datorn.
Mycket pengar har du: Hahah är fattig just nu
Tjänar du pengar: Nej, får.
Ofta diskar du: Diskmaskin
Ofta städar du: Mamma gör de.
Ofta träffar du din familj: Mamma varje dag iaf
Mycket äter du: Tillräckligt.

ÄR DU..
Förstående:
Oftast.
Öppensinnad: Ja typ.
Arrogant: Yes. 
Osäker: Beror på vem jag är med.
Blyg: Haha ibland.
Smart: DE ÄR KLART :D 
Pratglad: Min käft är aldrig stängd när jag har öppnat den.
Beroende: Hugooooo! <3

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0