- 00.15



Jag lovar att ta lite nya roliga bilder imorgon. Ni har mitt ord på det! Well, ikväll har jag bara varit hemma. Var ute och plockade jordgubbar med mamma och Tindra. Fyfan vad gott! Men sen när man kommer hem, mamma är inne i badrummet och jag har hög musik på. Sen när mamma kommer ut och skriker till så vänder man sig om så har Tindra haft ut nästan alla jordgubbar, lyckat.. HAHAHHA! Lite söt var hon där hon satt ändå och klappade händerna för sig själv. Gull. Imorgon får vi se vad som händer. Om det är fint drar jag och Johanna och badar. Annars? Ja det vet jag inte. Nu ska jag gå och hämta in katterna som ligger ute på altan, sen ska jag nog sova. Eller iallafall lägga mig i sängen och smsa. Orkar inte vara uppe. Har inget att göra. Jag orkar inte prata med folk. De är tråkiga. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0