- 00.27



Fan vad jag saknar den här underbara hästen, världens bästa Casper..

I vilket fall. Släppte precis in Hugo. Ångrar det lite, haha nej driver. Men han är så jävla pluttig. Ska ligga och gossas och vet inte vad de flygit i honom. Visst för han alltid varit lite överdriven men nu ÄR det för mycket! Haha bebisen. Lovar, den där katten. Skulle han en dag förvandlas till människa skulle jag lätt veta att han var killen i mitt liv. Den enda killen som jag inte tröttnar på trots att han är hur jobbig som helst haha. I vilket fall. Imorgon skulle ju jag, Johanna, Diana, Aldin och Linus va hos Dennis men så blir det inte. Eftersom ingen kunde denna onsdag så vi förflyttar det till Torsdag istället. Så imorgon kanske det blir att träffa min underbara vän Hampus innan han drar iväg och är borta typ halva sommarlovet?! Gulli som han är ville han träffa mig just av alla dagen innan han åker, nawi. Men vi får se helt enkelt. Är det fint väder så MÅSTE jag faktiskt sola mellan 11-2 iallafall. Så är det bara. Jag och Aldin ska ju tävla när han åker till Turkiet också. Jag SKA vinna trots att han är utomlands. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0